Them320 :: تم320
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با ما تم320 RSS
افراد آنلاین
پشتیبانی با مدیر سایت
آمار سایت
نویسندگان
صفحات جانبی
بنر دوستان
ورزش 3 منتظران مهدی فوتبال برتر90 منتظران مهدی Cristiano Ronaldo7 معبر سایبری♥ســــــاوه♥
ذوب رضايتنامه كاپيتان تيم اميد را صادر كرد/ مسلمان، دوشنبه در هيات فوتبال تهران
 
از مدتها قبل بحث حضور محسن مسلمان در پرسپوليس شنيده مي شد . اين اتفاق اما امروز رسمي شد و مسئولان ذوب آهن، موافقت خود را با صدور رضايتنامه كاپيتان تيم زير 22 سال براي پرسپوليس اعلام كردند. بر همين اساس مسلمان كه اكنون در اردوي تيم اميد حضور دارد دوشنبه، قرارداد رسمي خود را با پرسپوليس ثبت مي كند و اين قرارداد را در هيات فوتبال ثبت خواهد كرد.

گفته مي شود مسلمان با پيراهن شماره 10 پرسپوليس بازي خواهد كرد و البته به دوستان قديمي خود در ذوب يعني محمدرضا خلعتبري، حسين ماهيني و پيام صادقيان خواهد پيوست. از طرفي ديگر، پرسپوليس هم با حضور خانزاده و غريبي در ذوب آهن موافقت كرده و اين دو بازيكن هم به اصفهان خواهند رفت تا براي ذوب آهن بازي كنند.

سعيد آذري با تاييد اين خبر مي گويد:«رضايتنامه مسلمان را صادر كرديم. با خانزاده و غريبي هم به توافق رسيديم تا به ذوب آهن بيايند» اين انتقال ها باعث مي شود تا هم پرسپوليس در خط مياني تقويت شود و همئ ذوب آهن در خط دفاعي.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 18 آبان 1392برچسب:ذوب رضايتنامه كاپيتان تيم اميد را صادر كرد/ مسلمان، دوشنبه در هيات فوتبال تهران, ] [ 4:45 بعد از ظهر ] [ اساتید پرسپولیس ]

تعداد کل صفحات : 7 :: 1 2 3 4 5 6 7